Social- og sundhedsassistentklubben Aarhus

SOCIAL- OG SUNDHEDSASSISTENTER – EN FAGGRUPPE I KONSTANT UDVIKLING

Gode råd og fællesskab

Social- og sundhedsassistentklubben kan tilbyde dig faglig vejledning, hyggelige og lærerige kurser, konferencer, julehygge, elektronisk medlemsblad ca. 3 gange om året samt meget mere!

Social- og sundhedsassistentklubben er en faggruppeklub, med tilknytning i FOA/FOA Århus. Vi arbejder for at have fokus på kompetence- og udviklingsmuligheder. Vi samler de gode erfaringer, som er med til at styrke sammenholdet og virke for medlemmernes fælles interesse fagligt, kulturelt og politisk. Social og sundhedsassistenter, plejehjemsassistenter, beskæftigelsesvejledere, og elever som er medlem af FOA Århus, er automatisk medlem af social- og sundhedsassistentklubben. Men klubben optager også social og sundhedsassistenter, som arbejder i andre dele af landet, blot de er medlem af en faglig FOA-afdeling.

Det koster 60,- om måneden i kontingent, at være medlem af social- og sundhedsassistentklubben i Århus. Medlemskabet giver mulighed for at deltage i klubbens arrangementer, begivenheder og kurser, som for det meste er gratis. Dog kan der forekomme deltager gebyr på enkelte af vores arrangementer. Klubben arrangerer også billige studieture, med masser af faglighed og socialt samvær.

Hvis I har ideer til netværksgrupper, er I meget velkommen til at kontakte os, så vi i fællesskab kan etablere en netværksgruppe, der kan give medlemmer mulighed for at få indflydelse på klubbens arbejde og være medvirkende til udvikling af vores fag.

Bestyrelsen består af 1 fuldtidsfrikøbt klubformand, 1 næstformand og 4 bestyrelsesmedlemmer samt 1bestyrelsessuppleant, som vælges på den årlige generalforsamling i henholdsvis lige og ulige år. Bestyrelsen holder møde en gang om måneden undtagen august. Bestyrelsen er med til at prioritere, hvad klubben skal arbejde med, og hvilke aktiviteter vi skal tilbyde medlemmerne.

Til dagligt er klubben bemandet med en fuldtidsfrikøbt formand, og vi har åben for både personlig og telefoniske henvendelser. Du er altid velkommen til at kontakte os i klubbens åbningstid: Man-onsdag kl. 10-14, torsdag 12-16:30